onsdag 11 februari 2009

Nu kan sommaren komma!



Ja, nu är sommarklänningen klar så nu kan sommaren komma! Lite brunfärg hade inte skadat på benen kanske...



Jag är jättenöjd med klänningen. Ett lite lagom inspirerande projekt.



Jag valde att sy ihop alla rutorna i fronten i stället för att göra knytsnöre.


Om jag skulle göra en till hade jag valt att inte öka ut för ärmen utan stickat den rakt upp och stickat ihop den på axlarna i stället för som nu, avmaska axeln och sedan sy ihop, det blir smidigare att sticka ihop tycker jag.



Nu ska den tvättas, strykas och hängas in i garderoben i väntan på varmare dagar! :-)

18 kommentarer:

karna sa...

Den ble kjempefin. Og så rask du var på å gjøre den, heldig med sportlov ,-)

Senna sa...

Den ble bare kjempefin. Må snart ut og kjøpe garn til den jeg også.

Reidun sa...

Så flott den ble! Du er jo kjemperask til å strikke. Har veldig lyst på denne kjolen selv, så jeg må nok ta meg en tur til garnbutikken. Gratulerer med ny kjole!

AnitaK sa...

Grattis med kjole, den ble kjempefin!

Anonym sa...

Kjempe flott kjole:)

Baddie sa...

Nå fikk jeg skikkelig sommerfølelse!
Lekker kjole! Gleder meg til å kjøpe garn til min i morgen.

Inger sa...

Den ble kjempefin og du kledde den så godt! Nå kan sommer'n komme :)

Anonym sa...

Den ble bare lekker.
Vil også ønske deg en fin helg

Anonym sa...

Å så fin den ble! Helt nydelig sommerkjole!

eli sa...

Flott kjole!!!

Inger-Janne sa...

Herlig kjole for varme sommerdager,, men vet du hva? Jeg har 26 grader på mitt kjøkken nå(har spis), så du kan få min adresse så slipper du vente på sommmeren med at kjolen blir tatt i bruk:) ha en fin uke fortsatt!!

Lykke-Li sa...

Så fin kjolen din ble, den kledde du godt!

Ha en fortsatt fin uke!

Anonym sa...

Så nydelig kjolen din ble, sikkelige fine farger. Nå er det bare å vente på sommeren. Ha ei fin helg.

Unknown sa...

Hei på deg...
Denne ble lekker.... har lyst på en slik jeg også....

charlotte sa...

For en fantastisk kjole, den er nydelig! Og takk for en spennende kommentar på bloggen min.

wigdis sa...

Så nydelig kjole du har laget. Det går fort mot vår og sommer nå vet du. Takk for besøket i min blogg også.

Bente sa...

Wow, flott kjole!

Iryl sa...

Nydelig kjole! Artig å se en annen fargekombinasjon enn i oppskriften. Dette inspirerer :-)